Страница на Търговеца
Фирма: Конкорд Къмпани ЕООД
ЕИК: 131071313
Адрес: София, бул. Янко Сакъзов №30 – магазин Конкорд
Банка: Уникредит Булбанк
IBAN: BG73UNCR70001520685313
Телефон: 0897849950
И-мейл: info@parfum.bg
Условия за доставка
Стойността на доставката е 6 лв. с ДДС за поръчки на стойност до 100 лв., над тази стойност е безплатна, независимо от броя на поръчаните стоки. Срокът за доставката на заявените с поръчката стоки до посочения от Потребителя адрес е от 24 часа до 3 работни дни след получаване на потвърждение на поръчката, като срокът може да бъде удължен при официални празници и/или почивни дни със срока на неработните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което Потребителят ще бъде своевременно уведомен от страна на търговеца по телефона. Търговецът може да поиска допълнително потвърждение от потребителя за направената поръчка, включително по телефон и електронна поща. В случай че Потребителят откаже да предостави изисканата от търговеца информация, отказът от предоставянето ѝ води до автоматична отмяна на поръчката с или без допълнително уведомяване на Потребителя.
Политика за връщане
Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в срок от 14 дни, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките.
За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми търговеца за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено до адреса, посочен по-долу, или на следния имейл адрес: info@parfum.bg), което съдържа следната информация: три имена, адрес, номер на поръчка и телефонен номер и/или електронен адрес за връзка. Потребителят може да използва стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
Потребителят следва да изпрати стоките, които е решил да върне на адреса на търговеца: София,бул. Янко Сакъзов №30 или на офис на Спиди №188 за негова сметка задължително със застраховка-обявена стойността на продукта и без наложен платеж и без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня на получаване на продуктите, за отказа си от договора до следния адрес:
Получател: Магазин Конкорд
Адрес: София, бул. Янко Сакъзов №30
Тел: 0897849950
В този случай търговеца ще възстанови на потребителя заплатените от него суми без стойността на доставката и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на търговеца е получил стоките, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Търговеца има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Преките разходи по връщане на стоката са за сметка на Потребителя.
Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация включително фискален бон и без увреждания, във вида в който е получена. За парфюми и хигиенни продукти -задължително следва да не бъде разпечатван допълнителния целофан и разкъсван защитния холограмен стикер поставен върху него , а за бижута те да не са ползвани и с белези от изпускане или нараняване, халките на пръстените да не са деформирани при опит за намаляване на размера и всички етикети поставени върху тях да не са отстранявани/скъсани или залепвани наново, Внимание! Никога не късайте с ръка етикета на нашите бижута, тъй като те са направени от силно издръжлив материал, който не може да скъсате дори и с клещи и това може да доведе до увреждане на вашето бижу, което НЕ се поема от нашата гаранция!
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка ѝ. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за неоснователна.
Защита на личните данни
Търговеца е Администратор на лични данни, установен на територията на Република България и обработва законосъобразно и добросъвестно лични данни във връзка с целите на своята дейност – търговия на стоки на едро и дребно и не ги обработва допълнително по начин, несъвместим с тези цели.
Създавайки поръчка през платформата www.technomarket.bg потребителят изрично се съгласява предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от Търговеца и/или упълномощени на договорно или друго основание от дружеството трети лица, за целите на изпълнение на извършената поръчка. Подробна информация за политиката за обработка на лични данни на може да получите писмено от търговеца при отправено запитване чрез данните за контакт.