Страница на Търговеца
Фирма: “Офис Ленд Глобал” ООД
ЕИК: 20622485
Адрес: гр. София, кв. Витоша, бл. 5Б, ет. 5, ап. 56
Банка: УниКредит Булбанк
IBAN: BG46UNCR70001524112809
Телефон: +359 87 773 9699
И-мейл: info@officeland.com
Условия за доставка
Стойността на доставката е безплатна, независимо от броя на поръчаните стоки. Срокът за доставката на заявените с поръчката стоки до посочения от Потребителя адрес е от 24 часа до 3 работни дни след получаване на потвърждение на поръчката, като срокът може да бъде удължен при официални празници и/или почивни дни със срока на неработните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което Потребителят ще бъде своевременно уведомен от страна на “Офис Ленд Глобал” ООД. Търговецът може да поиска допълнително потвърждение от потребителя за направената поръчка, включително по телефон и електронна поща. В случай че Потребителят откаже да предостави изисканата от “Офис Ленд Глобал” ООД. информация, отказът от предоставянето ѝ води до автоматична отмяна на поръчката с или без допълнително уведомяване на Потребителя.
Политика за връщане
Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в срок от 14 дни, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките.
За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми“Офис Ленд Глобал” ООД за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено до адреса, посочен по-долу, или на следния имейл адрес: info@officeland.com), което съдържа следната информация: три имена, адрес, номер на поръчка и телефонен номер и/или електронен адрес за връзка. Потребителят може да използва стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
Потребителят следва да изпрати на “Офис Ленд Глобал” ООД или да върне обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал “Офис Ленд Глобал” ООД за отказа си от договора до следния адрес:
Получател: “Офис Ленд Глобал” ООД
Адрес: гр. София, ул. Крум Кюлявков 15А, ет. 6, офис 11
Тел: +359 87 773 9699
В този случай “Офис Ленд Глобал” ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. “Офис Ленд Глобал” ООД има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Преките разходи по връщане на стоката са за сметка на Потребителя.
Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида в който е получена. “Офис Ленд Глобал” ООД запазва правото си, в случай че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка ѝ. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за неоснователна.
Защита на личните данни
“Офис Ленд Глобал” ООД е Администратор на лични данни, установен на територията на Република България и обработва законосъобразно и добросъвестно лични данни във връзка с целите на своята дейност – търговия на стоки на едро и дребно и не ги обработва допълнително по начин, несъвместим с тези цели.
Създавайки поръчка през платформата www.technomarket.bg потребителят изрично се съгласява предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от “Офис Ленд Глобал” ООД и/или упълномощени на договорно или друго основание от дружеството трети лица, за целите на изпълнение на извършената поръчка. Подробна информация за политиката за обработка на лични данни на “Офис Ленд Глобал” ООД може да получите писмено от търговеца при отправено запитване чрез данните за контакт.
Гаранция на продуктите
Всички продукти, предлагани от “Офис Ленд Глобал” ООД, разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на “Офис Ленд Глобал” ООД. или производителя.
Всяка стока се изпраща на клиента с попълнена гаранционна карта, издадена от “Офис Ленд Глобал” ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
• адрес и телефон на оторизираните сервизи
• гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
• гаранционен срок на закупената стока
Потребителят има право да предяви рекламация на закупената стока, когато тя не съответства на договора, пред “Офис Ленд Глобал” ООД или упълномощено от него лице. При подаване на рекламация потребителят задължително прилага касова бележка или фактура, заедно с оригинална гаранционна карта и друг документ, установяващ несъответствието на стоката или размерът и основанието на претенцията.
При повреда в рамките на гаранционния срок, стоката се изпраща до упоменатия в гаранционната карта адрес, за сметка на съответния сервиз или на “Офис Ленд Глобал” ООД. След отстраняване на повредата стоката се връща на клиента отново за сметка официалния сервиз или на “Офис Ленд Глобал” ООД. Връщането и изпращането на стоката се извършва с куриерска фирма.