Страница на Търговеца
Фирма: Офисите ООД
ЕИК: 160028005
Адрес: гр. Първомай
Банка: ДСК
IBAN: BG35STSA93000011990406
Телефон: 089 539 5555
И-мейл: office2000@abv.bg
Условия за доставка
Стойността на доставката е 6 лв., за поръчки до 300 лв. над тази стойност е безплатна, независимо от броя на поръчаните стоки. Срокът за доставката на заявените с поръчката стоки до посочения от Потребителя адрес е от 24 часа до 3 работни дни след получаване на потвърждение на поръчката, като срокът може да бъде удължен при официални празници и/или почивни дни със срока на неработните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което Потребителят ще бъде своевременно уведомен от страна на Офисите ООД. Търговецът може да поиска допълнително потвърждение от потребителя за направената поръчка, включително по телефон и електронна поща. В случай че Потребителят откаже да предостави изисканата от Офисите ООД. информация, отказът от предоставянето ѝ води до автоматична отмяна на поръчката с или без допълнително уведомяване на Потребителя.
Политика за връщане
Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в срок от 14 дни, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките.
За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми Офисите ООД.. за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено до адреса, посочен по-долу, или на следния имейл адрес: office2000@abv.bg ), което съдържа следната информация: три имена, адрес, номер на поръчка и телефонен номер и/или електронен адрес за връзка. Потребителят може да използва стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
Потребителят следва да изпрати на Офисите ООД. или да върне обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал … Офисите ООД за отказа си от договора до следния адрес:
Получател: Офисите ООД
Адрес: гр. Първомай ул. Христо Ботев 1а
Тел: 089 539 5555
В този случай Офисите ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Офисите ООД има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Преките разходи по връщане на стоката са за сметка на Потребителя.
Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида в който е получена. Офисите ООД запазва правото си, в случай че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка ѝ. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за неоснователна.
Защита на личните данни
Офисите ООД е Администратор на лични данни, установен на територията на Република България и обработва законосъобразно и добросъвестно лични данни във връзка с целите на своята дейност – търговия на стоки на едро и дребно и не ги обработва допълнително по начин, несъвместим с тези цели.
Създавайки поръчка през платформата www.technomarket.bg потребителят изрично се съгласява предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от Офисите ООД и/или упълномощени на договорно или друго основание от дружеството трети лица, за целите на изпълнение на извършената поръчка. Подробна информация за политиката за обработка на лични данни на Офисите ООД може да получите писмено от търговеца при отправено запитване чрез данните за контакт.
Гаранция на продуктите
Всички продукти, предлагани от Офисите ООД , разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на Офисите ООД или производителя.
Всяка стока се изпраща на клиента с попълнена гаранционна карта, издадена от Офисите ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
• адрес и телефон на оторизираните сервизи
• гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
• гаранционен срок на закупената стока
Моля обадете се за заявка за куриер на телефон +359895395555 или пишете на вайбър WhatsApp. Може да изпратите пратката до от офис на Спиди до офис на Спиди гр. Първомай ул. Димитър Благоев по договор на Офисите ООД.
Потребителят има право да предяви рекламация на закупената стока, когато тя не съответства на договора, пред Офисите ООД или упълномощено от него лице. При подаване на рекламация потребителят задължително прилага касова бележка или фактура, заедно с оригинална гаранционна карта и друг документ, установяващ несъответствието на стоката или размерът и основанието на претенцията.
При повреда в рамките на гаранционния срок, стоката се изпраща до упоменатия в гаранционната карта адрес, за сметка на Офисите ООД След отстраняване на повредата стоката се връща на клиента отново за Офисите ООД Връщането и изпращането на стоката се извършва с куриерска фирма.