Начин на доставка:
Доставка до адрес или офис на куриер:6.80 лв.Продукт | Самолет |
Мащаб 1: | 144 |
Ниво на трудност | |
Материал | 64% Полиестер, 23% Памук, 13% Вълна |
Бранд | Revell |
Hawker Hunter е един от най-успешните британски самолети от следвоенния период. Използван е от RAF в 30 ескадрили и е изнасян в цели 19 страни. Hawker също купува машини от първоначалните собственици и ги модифицира като изтребители-бомбардировачи. На 20 юли 1951 г. лети първият Hunter WB188. По-късно става рекордьорът Hunter F.Mk. 3 и постави някои световни рекорди. Първите две версии F.Mk. 1 (с Rolls Royce Avon) и F.Mk. 2 (с Armstrong Siddeley Sapphire) все още имаше много проблеми със зъбите, някои от които с F.Mk. 4 (с Avon) и F.Mk. 5 (сапфир) може да бъде изчистен. F.Mk. 6 с двигател Avon и ревизирано крило. Серийното производство започва през 1955 г. за RAF и за Холандия и Белгия. За RAF 383 F.Mk. 6 построени. В Холандия още 93 F.Mk. 6 по лиценз и в Белгия имаше поне 144 копия. Самолетите от двете страни бяха закупени от Hawker, след като Lockheed F-104G беше представен там, модернизиран и успешно продаден отново. FGA 9 беше Mk.6, оптимизиран за наземни бойни мисии. Така че тази версия получи спирачен парашут над двигателя в кърмата и подобрения двигател Avon 207. Тя не само лети с RAF, но също така беше изнесена много успешно. През 1958 г. Швейцария поръчва 100 екземпляра от версията Mk 58. Това е подходящо като изтребител и като изтребител-бомбардировач. Едва през 1994 г. последният Swiss Hunters излезе от експлоатация. след като Lockheed F-104G беше представен там, модернизиран и успешно продаден отново. FGA 9 беше Mk.6, оптимизиран за наземни бойни мисии. Така че тази версия получи спирачен парашут над двигателя в кърмата и подобрения двигател Avon 207. Тя не само лети с RAF, но също така беше изнесена много успешно. През 1958 г. Швейцария поръчва 100 екземпляра от версията Mk 58. Това е подходящо като изтребител и като изтребител-бомбардировач. Едва през 1994 г. последният Swiss Hunters излезе от експлоатация. след като Lockheed F-104G беше представен там, модернизиран и успешно продаден отново. FGA 9 беше Mk.6, оптимизиран за наземни бойни мисии. Така че тази версия получи спирачен парашут над двигателя в кърмата и подобрения двигател Avon 207. Тя не само лети с RAF, но също така беше изнесена много успешно. През 1958 г. Швейцария поръчва 100 екземпляра от версията Mk 58. Това е подходящо като изтребител и като изтребител-бомбардировач. Едва през 1994 г. последният Swiss Hunters излезе от експлоатация. През 1958 г. Швейцария поръчва 100 екземпляра от версията Mk 58. Това е подходящо като изтребител и като изтребител-бомбардировач. Едва през 1994 г. последният Swiss Hunters излезе от експлоатация. През 1958 г. Швейцария поръчва 100 екземпляра от версията Mk 58. Това е подходящо като изтребител и като изтребител-бомбардировач. Едва през 1994 г. последният Swiss Hunters излезе от експлоатация.