Страница на Търговеца
Фирма: ХАПИ ДРИМЗ ЕООД
ЕИК: BG831585225
Адрес: СОФИЯ, УЛ. НИКОЛА ГАБРОВСКИ 90
Банка: ОББ
IBAN: BG10UBBS80021075786920
Телефон: 0888881869
И-мейл: distribution@happydreams-bg.com
Стойността на доставката е 10 лв. с ДДС за поръчки на стойност под 120 лв., при поръчки на стойност над 120 лв. доставката е безплатна, независимо от броя на поръчаните стоки. Срокът за доставката на заявените с поръчката стоки до посочения от Потребителя адрес е от 24 часа до 5 работни дни след получаване на потвърждение на поръчката, като срокът може да бъде удължен при официални празници и/или почивни дни със срока на неработните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което Потребителят ще бъде своевременно уведомен от страна на Хапи Дримз ЕООД Търговецът може да поиска допълнително потвърждение от потребителя за направената поръчка, включително по телефон и електронна поща. В случай че Потребителят откаже да предостави изисканата от Хапи Дримз ЕООД информация, отказът от предоставянето ѝ води до автоматична отмяна на поръчката с или без допълнително уведомяване на Потребителя.
Политика за връщане
Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в срок от 14 дни, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките.
За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми Хапи Дримз ЕООД за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено до адреса, посочен по-долу, или на следния имейл адрес: distribution@happydreams-bg.com), което съдържа следната информация: три имена, адрес, номер на поръчка и телефонен номер и/или електронен адрес за връзка. Потребителят може да използва стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
Потребителят следва да изпрати на Хапи Дримз ЕООД или да върне обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал Хапи Дримз ЕООД за отказа си от договора до следния адрес:
Получател: Хапи Дримз ЕООД
Адрес: 1554 Чепинци, ул. Стара планина 63, склад на Happy Dreams
Тел: 0884696445
В този случай Хапи Дримз ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Хапи Дримз ЕООД има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Преките разходи по връщане на стоката са за сметка на Потребителя.
Не се приема отказ от продажбата на стоки, които:
- Са изготвени по поръчка или съгласно индивидуалните предпочитания на клиента;
- Са употребявани не по предназначение или на запечатани стоки, които са разопаковани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.
- На стоки с кратък срок на годност.
- В останалите случаи по чл. 57 от ЗЗП.
Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида в който е получена. Хапи Дримз ЕООД запазва правото си, в случай че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка ѝ. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за неоснователна.
Защита на личните данни
Хапи Дримз ЕООД е Администратор на лични данни, установен на територията на Република България и обработва законосъобразно и добросъвестно лични данни във връзка с целите на своята дейност – търговия на стоки на едро и дребно и не ги обработва допълнително по начин, несъвместим с тези цели.
Създавайки поръчка през платформата www.technomarket.bg потребителят изрично се съгласява предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от Хапи Дримз ЕООД и/или упълномощени на договорно или друго основание от дружеството трети лица, за целите на изпълнение на извършената поръчка. Подробна информация за политиката за обработка на лични данни на Хапи Дримз ЕООД може да получите писмено от търговеца при отправено запитване чрез данните за контакт.
Гаранция на продуктите
Всички продукти, предлагани от Хапи Дримз ЕООД, разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на Хапи Дримз ЕООД или производителя.
Всяка стока се изпраща на клиента с попълнена гаранционна карта, издадена от Хапи Дримз ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
• адрес и телефон на оторизираните сервизи
• гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
• гаранционен срок на закупената стока
За стоки без гаранционна карта, рекламация се предявява само с валиден документ за направената покупка – касов бон или фактура.
Потребителят има право да предяви рекламация на закупената стока, когато тя не съответства на договора, пред Хапи Дримз ЕООД или упълномощено от него лице. При подаване на рекламация потребителят задължително прилага касова бележка или фактура, заедно с оригинална гаранционна карта и друг документ, установяващ несъответствието на стоката или размерът и основанието на претенцията.
При повреда в рамките на гаранционния срок, стоката се изпраща до упоменатия в гаранционната карта адрес, за сметка на съответния сервиз или на Хапи Дримз ЕООД След отстраняване на повредата стоката се връща на клиента отново за сметка официалния сервиз или на Хапи Дримз ЕООД. Връщането и изпращането на стоката се извършва с куриерска фирма.