Страница на Търговеца
Фирма: Кооперация Панда
ЕИК: 000885099
Адрес: гр. София, бул. Цариградско шосе 139
Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД
IBAN: BG26UNCR96601083842419
Телефон: 070017100
И-мейл: usg@hq.usg.bg
Условия за доставка
Стойността на доставката е 7.20 лева за поръчка на стойност до 120 лева, над тази стойност доставката е безплатна, независимо от броя на поръчаните стоки.
Срокът за доставката на заявените с поръчката стоки до посочения от Потребителя адрес е от 24 часа до 3 работни дни след получаване на потвърждение на поръчката, като срокът може да бъде удължен при официални празници и/или почивни дни със срока на неработните дни. Потребителят ще бъде своевременно уведомен ако има забавяне на доставката над 3 работни дни.
Възможно е от Потребителя да бъде изискано допълнително потвърждение на поръчката по телефона или чрез електронна поща.
В случай, че Потребителят не предостави изисканата информация за допълнително потвърждение на поръчката, това обстоятелство води до автоматичната ѝ отмяна с или без допълнително уведомяване на Потребителя.
Политика за връщане
Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в срок от 14 дни, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките.
За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми Кооперация Панда за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено до адреса, посочен по-долу, или на следния имейл адрес: usg@hq.usg.bg , което съдържа следната информация: три имена, адрес, номер на поръчка и телефонен номер и/или електронен адрес за връзка. Потребителят може да използва стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
Потребителят следва да изпрати на Кооперация Панда или да върне обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал Кооперация Панда за отказа си от договора до следния адрес:
Получател: Надка Витанова
Адрес: с. Равно поле, ул. Верила 38
Тел: 0898525027
В този случай Кооперация Панда ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Кооперация Панда има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Преките разходи по връщане на стоката са за сметка на Потребителя.
Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида в който е получена. Кооперация Панда запазва правото си, в случай че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка ѝ. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за неоснователна.
Защита на личните данни
Кооперация Панда е Администратор на лични данни, установен на територията на Република България и обработва законосъобразно и добросъвестно лични данни във връзка с целите на своята дейност – търговия на стоки на едро и дребно и не ги обработва допълнително по начин, несъвместим с тези цели.
Създавайки поръчка през платформата www.technomarket.bg потребителят изрично се съгласява предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от Кооперация Панда и/или упълномощени на договорно или друго основание от дружеството трети лица, за целите на изпълнение на извършената поръчка. Подробна информация за политиката за обработка на лични данни на Кооперация Панда може да получите писмено от търговеца при отправено запитване чрез данните за контакт.
Гаранция и рекламации
1. Търговецът гарантира, че предлаганата от него Стока в Платформата отговаря на поръчката, съответно на Договора от разстояние и съответства на спецификациите и характеристиките, изброени в офертата и описанието на Стоката, с разумните изисквания и/или очаквания за използваемост и/или надеждност, които са нормални за стоки от същия вид.
2. Клиентът трябва да прегледа Стоката в момента на доставката и предаването. При констатиране на транспортни дефекти – повреди, удари и други щети при доставката, Клиентът следва да подпише двустранен протокол за щети в присъствието на Куриера, в който описва констатираните дефекти и незабавно да уведоми Търговеца. В противен случай Стоката се смята за одобрена като съответстваща на направената поръчка и приета без забележки.
3. Предлаганата от Търговеца Стока в Платформата, притежават:
3.1. Гаранция за съответствие на Стоката с Договора за продажба съгласно Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки („ЗПЦСЦУПС“) за Потребители. (“Законова гаранция“);
3.2. Търговска гаранция, предоставена от Търговеца за определена Стока, посочена в описанието ѝ в платформата („Търговска гаранция“);
4. Законовата гаранцията се урежда съгласно Глава трета от ЗПЦСЦУПС и свързаното българското законодателство. Потребителят има право на рекламация в съответствие с Глава четвърта от ЗПЦСЦУПС във връзка с липсата на съответствие на Стоката с Договора от разстояние, когато след доставката, при първата проверка или по време на съхранението, изпитването или експлоатацията са установени несъответствия с Договора от разстояние.
4.1. Рекламацията на Стоката може да се предяви до две години, считано от доставянето на стоката. Срокът спира да тече през времето, необходимо за привеждане на Стоката в съответствие.
4.2. При предявяване на рекламацията, Потребителят следва да посочи:
4.2.1. предмета на рекламацията;
4.2.2. предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията (ремонт или замяна), съответно размера на претендираната сума;
4.2.3. адрес за контакт.
4.3. Потребителят трябва да приложи всички документи, на които се основава рекламацията, включително:
4.3.1. касов/системен бон или фактура;
4.3.2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на Стоката;
4.3.3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
4.4. Търговецът може да откаже да приведе Стоката в съответствие, ако ремонтът и замяната са невъзможни или ако биха довели до непропорционално големи разходи за него, като се вземат предвид всички обстоятелства, включително:
1) стойността, която би имала Стоката, ако нямаше липса на съответствие и
2) значимостта на несъответствието на Стоката със сключения договор от разстояние.
4.5. Потребителят има право на пропорционално намаляване на цената или да развали договора за продажба в следните случаи:
4.5.1. Търговецът не е извършил ремонт или замяна на стоката съгласно чл. 34, ал. 1 и 2 от ЗПЦСЦУПС или, когато е приложимо, не е извършил ремонт или замяна съгласно чл. 34, ал. 3 и ал. 4 от ЗПЦСЦУПС или Търговецът е отказал да приведе стоката в съответствие;
4.5.2. появи се несъответствие въпреки предприетите от Търговеца действия за привеждане на Стоката в съответствие; като при несъответствие на стоки с дълготрайна употреба Търговецът има право да направи втори опит за привеждане на Стоката в съответствие в рамките на срока на гаранцията;
5. Извън гаранцията по т.3.1, някои видове предлагана от Търговеца Стока в Платформата притежава и допълнителна търговска гаранция, предоставена от Търговеца или производителя:
5.1. Търговската гаранция обхваща територията на Република България и/или други държави в случаите, когато това е изрично упоменато в гаранционната карта на Стоката.
5.2. Срокът на търговската гаранция за всяка Стока с предоставена от Търговеца такава е упоменат в описанието на всеки модел на Платформата и/или в гаранционната карта, предоставена при доставката на поръчана Стока. В случаите, в които не е предоставена гаранционна карта, срокът на търговската гаранция се определя от описанието на Стоката в Платформата. За начална дата на търговската гаранция се счита предоставен фискален бон и/или фактура, удостоверяващи продажбата.
5.3. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на Потребителите, произтичащи от Законовата гаранция. Ако Търговецът е предоставил търговска гаранция за стоката и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламация по Законовата гаранция, рекламацията може да се предяви до изтичането на по-дългия срок на търговската гаранция при условията, посочени в нея.
6. Рекламации могат да се предявяват към Търговеца по следния начин: ………………….
7. При основателна рекламация на Потребителя, ремонтът или замяната на Стоката като методи на осъществяване на рекламацията се извършват безплатно в рамките на 1 (един) месец, считано от получаване на Стоката от Търговеца.
8. Търговецът не носи отговорност за:
8.1. за изтрита информация и загубени данни, при извършване на ремонт/и и преинсталация на софтуер и операционна система.
8.2. за софтуер, допълнително инсталиран от Потребителя и/или повреди или проблеми, възникнали в следствие от неправилното използване на софтуера;
8.3. за повреди и/или възникнали дефекти на Стока, при констатирани извършени промени в нея от страна на Потребителите;.
8.4. за повреди и/или възникнали дефекти на Стока в следствие на неправилното транспортиране, съхранение, употреба и поддръжка на техническото изделие и/или на употреба на неподходящ, несъвместим или нелицензиран софтуер, включително в следствие на неоторизирани модификации на вградения софтуер;
9. Търговецът си запазва правото да откаже гаранционно обслужване за Стока, когато в хода на рекламацията се установи:
9.1. несъответствие между данните в документите по т.4.3 и тези на Стоката, включително заменени, подправени или заличени серийни номера (IMEI);
9.2. нарушени гаранционни стикери, пломби и фабрични етикети и/или установени опити за промяна на Стоката и/или ако Стоката е отваряна, разглобявана или е правен опит за нейн ремонт или промяна от неоторизиран сервизен център или от неоторизирано лице.
9.3. следи от механично въздействие, изпускане, удар, лошо съхранение, замърсена среда, излагане на природни въздействия, включително на пряка слънчева светлина, висока влажност, прекалено ниска и/или висока температура, проникване на течности, влага, храни, напитки, насекоми, растения, предмети, токов удар и други фактори извън допустимите граници за нормална употреба или правилно използване на Стоката.
9.4. дефекти, дължащи се на използване на некачествени и/или неоригинални консумативи, неоригинални адаптери и аксесоари, неодобрени от производителя на Стоката;
9.5. защитени чрез пароли BIOS и/или операционна система на Стоката, непозволяващи диагностиката и/или гаранционното обслужване на Стоката.