Име на Фирмата: „Авиатранс“ ООД
ЕИК:121735470
Условия за доставка
Стойността на доставката е 5.50 лева за поръчка на стойност до 100 лева, над тази стойност доставката е безплатна, независимо от броя на поръчаните стоки. Срокът за доставката на заявените с поръчката стоки до посочения от Потребителя адрес, е от 24 часа до 3 работни дни, след получаване на потвърждение на поръчката, като срокът може да бъде удължен при официални празници и/или почивни дни, със срока на неработните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което Потребителят ще бъде своевременно уведомен от страна на „Авиатранс“ ООД. „Авиатранс“ ООД може да поиска допълнително потвърждение от потребителя за направената поръчка, включително по телефон, електронна поща. В случай, че Потребителят откаже да предостави изисканата от „Авиатранс“ ООД информация, отказът от предоставянето й води до автоматична отмяна на поръчката с или без допълнително уведомяване на Потребителя.
Доставката на поръчаните стоки се осъществява до 3 работни дни, както до офис на куриерска фирма Лео Експрес, така и до посочен от Вас адрес.
Наш служител ще се свърже с Вас на посочения от Вас номер, за потвърждение на поръчката и за да Ви уведоми относно точния ден на доставка.
Политика за връщане
Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка, в срок от 14 дни , считано от датата, на която Потребителя или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките.
За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми „Авиатранс“ ООД за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено до адреса, посочен по-долу, или на следния имейл адрес: office3@aviatrans.bg , което съдържа следната информация: три имена, адрес, номер на поръчка и телефонен номер и/или електронен адрес за връзка. Потребителят може да използва стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
Потребителят следва да изпрати на „Авиатранс“ ООД или да върне обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал „Авиатранс“ ООД за отказа си от договора до следния адрес:
Получател: „Авиатранс“ ООД
Адрес: гр. София, ул. „Сребърна“ №4
Тел: 0888 588 027
В този случай „Авиатранс“ ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. „Авиатранс“ ООД има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Преките разходи по връщане на стоката са за сметка на Потребителя.
Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида в който е получена. „Авиатранс“ ООД запазва правото си, в случай, че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за неоснователна.
Защита на личните данни
„Авиатранс“ ООД е Администратор на лични данни, установен на територията на Република България и обработва законосъобразно и добросъвестно лични данни във връзка с целите на своята дейност – търговия на стоки на едро и дребно и не ги обработва допълнително по начин, несъвместим с тези цели.
Създавайки поръчка през платформата www.technomarket.bg потребителят изрично се съгласява предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от „Авиатранс“ ООД и/или упълномощени на договорно или друго основание от дружеството трети лица, за целите на изпълнение на извършената поръчка. Подробна информация за политиката за обработка на лични данни на „Авиатранс“ ООД може да получите писмено от търговеца при отправено запитване чрез данните за контакт.
Гаранция на продуктите
Всички продукти, предлагани от „Авиатранс“ ООД , разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на „Авиатранс“ ООД или производителя.
Гаранционният срок за всички физически лица е 2 години, а за всички юридически лица е 1 година, освен ако не е упоменато друго в описанието на продукта.
Всяка стока се изпраща на клиента с попълнена гаранционна карта, издадена от „Авиатранс“ ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока
Потребителят има право да предяви рекламация на закупената стока, когато тя не съответства на договора, пред „Авиатранс“ ООД или упълномощено от него лице. При подаване на рекламация потребителят задължително прилага касова бележка или фактура, заедно с оригинална гаранционна карта и друг документ, установяващ несъответствието на стоката или размерът и основанието на претенцията.
При повреда в рамките на гаранционния срок, стоката се изпраща до упоменатия в гаранционната карта адрес, за сметка на потребителят. След отстраняване на повредата – стоката се връща на клиента отново за негова сметка. Връщането и изпращането на стоката се извършва с куриерска фирма.